hårmodellsselfies

Det blev lite ändrade hårplaner för dagen. Egentligen hade jag ju tid hos headon för att färga det. Men istället modellade jag och Polina för WELLA, som höll kurs för frisörer idag.
 
Först klippte de bort nästan hela min gamla dip dye (som blivit mintgrönich) och klippte min lugg lite konstigt, upp på sidorna liksom, svårt att förklara på ett bra sätt. Men i alla fall 10 cm av mitt slitna och rätt sorgliga hår låg på golvet och jag klev upp på scenen för att få rosa lugg.
 
Snapchatade en del under dagen så här kommer några selfies:
 
 
Efter att jag satt på scenen och fick massor med färg i håret, allt är färgat men längderna endast i en blond ton som jämnade ut min tidigare färg, sköljdes färgen ut och jag såg ut så här. ^^
 
 
Och sen satte de igång att föna håret...
 
 
... och locka det...
 
 
...för att bli till ett puffigt fluff. Här har vi klivit på och av scenen och är färdiga för dagen (som började 7.30).
 
 
Och sen bar det in i stan för att träffa Lovisa men det blir nog bilder från det en annan dag.
 
Och Polina blev sjuktsnygg!! Oväntat stor förändring med supercoolt, tror att jag har bra bilder på det med för en annan dag ;)

Kommentera här: