dammar av bloggen med sommarbilder

Har milt sagt inte blivit mycket bloggande i sommar. Mest för att livet händer utanför på sommaren som varit fylld med festivalende, pool- och trädäcksbygge och sommarjobb. Tänkte summera lite genom mina instagrambilder: 
 
Det regnade en hel del och blev så här grönt och fint i mormors trädgård helgen innan sommarlovet började.
 
Så här fin var en solnedgång från Lovisas fönster en av de första kvällarna på lovet.
 
Och sen blev det midsommar :)
 
Och en halv vecka senare åkte vi i väg till Bråvallafestivalen för regniga men fantastiska dagar. Tätt följda av supersoliga (och förkylda) Roskildedagar!
 
En kväll var jag och min familj på Marsvinsholmsslott och åt picknick och såg teatern Hantverkarna.
 
En annan kväll satt vi ute på altanen och spelade kort.
 
Det har också badats en del i havet :D
 
Och brunchats en del. Här i Adams trädgård en solig morgon som sedan blev ett regigt dopp ihavet.
 
Jag har även haft sommarjobb på ett dagis i fyra veckor.
 
Och när jag var klar med det åkte jag, Matilda och mamma och pappa till Bornholm en helg.
 
Sen har jag fixat på mitt rum en del.
 
Och varit med Klara i Wanås konstpark.
 
Och påbörjat att sätta upp foton på min vägg. :D
 
Det var min sommar i korta drag, hoppas ni har haft en underbar sommar!

Kommentera här: