det är kallt på mitt rum men här kommer lite babbel

Nu går det segt med bloggandet. Så många måsten och betygsångest och livetärmeningslöstångest och väldigt lite ork och dåligt prioriterande. Nu ramlar dessutom min lins ut. Kul.
 
Helgen har varit fylld med festande och kompisar oćh titta ner i fysikböckerna så kanske uppgifterna löser sig själva.
 
En rolig sag som jag gjorde i torsdags i alla fall var att jag körde hallkan! Var väldigt nervös innan vi kom dit. Sitta i en bil hel själv? Huuur? Men så kul det var. Måste snart börja plugga teori så att jag kan ta körkortet också... mer måsteplugganununu känns som precis det jag berhöver. Inte. Har i alla fall två körlektioner inbokade till. Undrar hur många till jag måste ta, det är så himla dyrt. 
 
Andra bra saken för tillfället är att vi har studiedag på onsdag och det är i vanliga fall en av de längsta dagarna så yeey!! Då ska jag ta mig i kragen och fota ordentligt! Ha det bra alla!
 
 
 

Kommentera här: