en tekopp som rymmer nästan all min ångest

men den går att ständigt att fylla på
 
Äntligen fredag! Vi hade biologiprov igår och lättnade är enorm över att det är gjort. Dessutom är det bara en vecka kvar tills det är lov och vi är lediga på tisdag så den kommande veckan ska nog gå att ta sig igenom skapligt.
 
Har inte haft så mycket fotolust innan men så fort jag tog fram kameran nu kommer den tillbaks. Måste verkligen påminna mig om att jag ska fota fast jag tror att jag inte har något insporation. Det är så tydligt för mig att när jag fotar mår jag bra. De tre viktigaste måbra-sakerna för mig är att fota, träna och läsa. Får jag ro att göra det blir också allt annat lättare. Men det är svårt när skola och andra saker tar upp så mycket ork... Nu babblade jag på. Men ha en bra fredgaskväll!
 
 

Kommentarer:

1 Tina:

Mysigt!

2 maria at inredningsvis:

Wow vilken fin :) passar mig då jag Älskar fjärilar...de står för förnyelse enligt mig.


Ny post ute...hur man får till Drömköket :)

Ha en underbar dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Kommentera här: