20:10

Fortfarande lite förkyld, men var i skolan idag. Hade bara två lektioner vilket är himla härligt. Så dagen bjöd på både sovmorgon och sluta tidigt. Sen har jag tagit en långrunda med hunden. Älskar att göra det. Skulle vilja hinna göra det varje dag, helst flera gånger om dagen. Som jag och Klara gjorde förra sommaren i hennes sommarstuga. "Vi tar bara en runda med hunden" och så gick vi längs stranden i mer än en timme innan vi började styra stegen mot huset igen. Jag och Lovisa har också en tendens att gå många många kilometrar om kvällarna medans vi vänder ut och in på saker och återberättar olika händelser.
 
Efter hundrundan försökte jag plugga. He, gick väldigt bra. Inte alls. Och nu känner jag att förkylnignen ändå tär på mig för jag så trött att jag lätt kan gå och lägga mig nu...
 
En tredje sak är att jag funderar på att färga mitt hår rosa. Tonade det för någon vecka sen med det satte sig inte alls. Och grejen är den att min dip dye från i somras nu har lämnat efter sig en mintgrön färg som ska bort... så vill ändå gå till frisören och fixa färgen och då hade det kanske varit kul med rosa. Bara för att jag kan?
 
 
Bild (Inte riktigt som bilden men tyckte att den var cool så den fick vara med i alla fall)

Kommentera här: