om man ignorerar vintern kanske den inte kommer i år?

Mådde skit när jag vaknade imorrse så stannade hemma från skolan. Men vid fyra cyklade jag in till stan och träffade Polina för att planera inför hennes lilla lillasysters födelsedagskalas som vi ska ordna. Och hjälp vad kallt det är idag! Nu börjar det bli vinter. Fast jag fortfarande tror att det är september och tycker att det är konstigt när jag fryser i t-shirt.
 
Så för att motverka kylan lite till letade jag fram några skogsbilder från i somras och redigerade.
 
Hoppas ni haft en bra onsdag! Vi har 4 timmars svenskskrivning i morgon så nu ska jag gå och förtränga det lite till... ;)
 

Kommentarer:

1 Belinda Breed:

Lite mer sommar vore ju inte heelt fel!

2 veronica eriksson:

Önskar rubriken kunde vara sann.. Haha :) Kram

Kommentera här: