hårmodell igen

Halloj! Som säkert många av er såg på facebook igår så ska jag vara hårmodell igen! 
 
Förra veckan fick jag ett sms av en som jobbar för WELLA studio. De åker runt i Sverige och har visningar och hon undrade om jag ville komma på castning och om jag hade någon kompis som ville hänga på. Så i måndags gick jag, Lina och Maj (och Sanna förklädd till fotograf) in på Radisson Blu, ett hotel, och kännde oss vilsna. Men vi kom rätt och efter att de hade tittat, pratat och tänkt kom alla vi tre med! Superkul. Men med väldigt kort framförhållning så idag har vi hängt i timmar på en salong och fått håren färgade.
 
Lina och Maj kommer gå i ett lugnt och prydligt tema om jag har fattat det rätt. Medans jag kommer ingå i det rockiga. Så ni kan ju gissa hur mitt hår ser ut nu...
 
Om nu har chans och vill se oss kommer det vara imorgon kl 19.30 på Malmö C. För de inbjudna frisörerna kommer det finnas sittplater men det kommer finnas möjlighet att stå runt om och kolla på också!
 
Denna gången får ni inte se hur det ser ut nu innan... men ni kan föja vad som händer imorgon på instagram. Jag kommer uppdatera flitigt! 
 
 

Kommentera här: