sommarprylar

Har ÄNLIGEN fixat min header! Hade en annan bild som jag tänkte skulle bli header innan men så tog jag denna bild för någon dag sen och den gillar jag mer. Men nu har det som innan var konstigt i kodningen löst sig så nu kan jag ändra när jag vill det. Vad tycker ni?
 
Även om vädret inte är sommrig kan ju andra saker vara det. En sak som jag älskar är att läsa. Men under läsåret hinnar jag knappt med det. Men nu när vi har lov så bunkrar jag upp med en högar av härliga böcker. Har fått ett par av Klara och beställt någon på biblioteket. Men idag när jag skulle köpa en ny antckningsbok på Akademibokhandeln så gick jag förbi deras hyllor med pocketböcker. Och så har de alltid 4 pocket för 3 nu i början av sommaren. Så ja, blev ju lite fast där...
Både "Nemesis" och "Sommar för evigt" är sista delen i fantastiska trilogier. Lite sorgligt att de tar slut tycker jag. Men då hittar man ju nya böcker att älska. Och både "Hål i huvudet" och "Simon & Sophie" är skrivna av författare som redan bor i min bokhylla. "Kapitulera omedelbart eller dö" känndes bara som en bok jag behövde så de här godingarna har fått flytta hem till mig. ha det toppen och hålltummarna för sol! ;)

Kommentera här: