om en liten vecka

är jag i Kroatien! För ett litet tag sen bokade mina föräkdrar en resa dit. Vi ska bo i en lägenhet precis vid havet och ha två underbara veckor. Men, det finns inget internet i lägenheten så uppdateringen kommer bli kass. 
 
På fredag morgon åker vi i väg med bil. Har faktisk aldrig bilat på riktigt innan så det ska bli himla kul! Jag är väldigt pepp alltså.
 
För övrigt så har vi nästa renoverat klart mitt rum nu. Det blir väldigt fint tycker jag. Bilder kommer senare på det. 
 
Men nu måste jag kila, ska ner till havet en sväng med min syster och sen ska jag till Lovisa. Vi ska laga mat och senare kommer lite mer folk dit för en najs kväll.
 
Hoppas allt är bra med er och att solen lyser mycket på er! Här kommer en blommig bild från min instagram (min andra dator är nere pga renoveringen, där av bara instagrambilder :P)
 

Kommentera här: