lugna stunder

Det känns som det mesta av sommarlovet bara försvinner. Det är himla svårt att ta vara på stunder, tycker jag. Det är lättare om man är med kompisar, men det är man ju inte hela tiden. Sommarlovet är inte över och jag menar inte att stressa någon! Det är långt kvar av värmen, hoppas jag.
 Här är två stunder dena vecka som jag har tagit vara på helt själv.
Tisdags eftermiddag: Jag satte mig och skrev ner massor med tankar och åt några jordgubbar.  För övrigt är det sånt som jag en dag skulle villja göra något av, lägga ut på bloggen eller något större. Men för tillället får allt det där stanna hos mig. Tills jag har fått lite avstånd till alla röriga tonårstankar.
Igår morse: Solen sken och jag åt en god frukost ute. Och så läser jag en väldigt bra bok. Har läs en annan av Lucy Dillon för ett litet tag sen, kan absolut rekomenderas!
 

Kommentera här: