...

Inlägget igår blev ju inte så bra... Vårt nät är fortfarande instabilt. Olika saker ligger överallt för att vi inte haft tid att fixa det än så det kommer och går lite som det vill. 
 
Fick i alla fall min nya mobil igår. Det är htc:s senaste ch jag är väldigt nöjd än så länge.
 
Och visningen i fredags gick bra. Det var otroligt kul och kan absolut tänka mig att göra om det. Bilder kommer senare. Lina, Sanna, Maj och Klara kom dit och kollade. Mina fina vänner. Sen var vi hos Maj och tonade Linas hår mörkt. Hihi det blev jättesnyggt.
 
För övrigt så var jag ute och speŕang 5 km igår, för första gången på typ 5 månader. Och träningsvärken idag är inte skön...
 
Den här växten fick vi för några veckor sen och nu kan man äta frukterna, de e jättesmå och gulliga men väldigt sura...

Kommentera här: